For hurtig sagshåndtering, skal dette dokument udfyldes og kvittering printes samt medsendes, når et produkt indsendes til reklamationsafdelingen. Vi henholder os til købelovens bestemmelser om reklamationsret og derfor gør vi opmærksom på 1 årsfristen.
Inden reklamationen indsendes til vores reklamationsafdeling, SKAL produktet være rengjort, af hensyn til vores medarbejderes sikkerhed. Manglende rengøring af et produkt medfører at produktet sendes retur for kundens regning uden at blive tilset.
Vi ved at der ikke er noget mere irriterende, end når du har købt noget og det så ikke dur eller holder op med at virke. Derfor vil du her i Stennevad finde et let reklamationsflow, der er med til at sikre at du er hurtigt videre i arbejdet. Hvis du har en skræddersyet sikkerhedsaftale kan du hurtigt tage fat i din personlige rådgiver, der har bedst kendskab til dig og dit arbejde og derved hurtigt kan hjælpe med at fejlsøge de fleste ting.
Hele vores reklamationsflow er tilrettelagt, for at gøre det nemt og hurtigt for dig. Vi sætter pris på vores samarbejde med dig og dit arbejdes værdi, du kan derfor altid væres sikker på hurtig afklaring. Vi har også et langt og succesfuldt samarbejde med vores brancheledende leverandører, det sikrer en hurtig reklamationsprocess. Og den bedste løsning for dig og dine kolleger - også når tingene ikke går som planlagt. Det er vigtigt for os at få dig hurtigt og frem for alt - sikkert videre.
De produkter du dagligt bruger, er resultatet af mange års samarbejde med vores samarbejdspartnere. Med folk som dig, din mening er derfor meget værdifuld for os, og vores produktudvikling og service. Vi vil derfor meget gerne høre din mening, du kan se mere på siden feedback - vi trækker bl.a. lod hver måned om et par flasker god vin blandt alle indsendte tilbagemeldinger via siden. Alt er værdifuldt, stort som småt.